Ściana

Moja ściana nad biurkiem wygląda mniej więcej tak

41b67-25c5259bciana

Mniej więcej, bo zdążyłam dokleić kilka(naście) kolejnych ulotek.

Chciałam zrobić ciekawą notkę z milionem przykładów, pokazać czym różnią się ulotki, jakie są schematy, ale myślę że to samo się nasuwa.
Dlatego po prostu pokażę, jakie ulotki mam teraz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Widać na pierwszy rzut oka, że „projektanci” uwielbiają zbliżenia, grupy, ciemne kolory.
I widać, że czasem patrząc tylko na ulotkę można określić, czy film jest dobry. Wystarczy porównać Hiszpankę i Gwiezdne Wojny. Niby podobny motyw ulotek, ale wykonanie całkowicie różne i bardzo na plus dla GW.

Z tej notki nie wynika nic poza faktem, że mam dużo ulotek na ścianie.
Bo lubię tak mieć. Inni mają plakaty. Ja mam plakaciki.

Skomentuj

