Ideologiczny łańcuszek

Po Facebooku krąży kolejny łańsuszek
„Mamy zamiar wypełnić Facebook komiksowymi superbohaterami aby walczyć z nasyceniem negatywnych obrazów i filmów w mediach społecznościowych. Daj ‚like’ a ja przypiszę Tobie bohatera”


Wszystko super, nawet się przyłączyłam, ale. Zawsze jest ale. Z jakimi negatywnymi treściami chcą walczyć ci „oni”? I to za pomocą postaci z komiksów. Pomyślmy…

Może z wielką ilością przemocy?
Bo pewnie nie ma w Internecie żadnych obrazów superbohaterów ukazujących przemoc…?

 

Cóż, nie udało się…

Więc może przemoc w rodzinie tak rozhasała się po mediach, że trzeba ją ukryć?

Yyyyy? Nie?
To może ludzie nie lubią zdjęć homoseksualistów?

Przedmiotowe traktowanie kobiet?

No więc. Jakoś nie udało się…

Ale też nie zrozumcie mnie źle. Lubię taki łańcuszki. Takie łańcuszki mi nie przeszkadzają. Czasem się dołączę. Ale dołączanie do nich takiej ideologii trochę mi nie leży. Nie wystarczy zalać Facebooka bohaterami bo komiksy są po prostu genialne?

Skomentuj

